Elektronisk adgangskontrol til din virksomhed (ADK-anlæg)

En arbejdsplads skal være tryg for medarbejderne, ligesom virksomheden skal sikres forsvarligt mod indbud uden for arbejdstiden. Med elektronisk adgangskontrol bestemmer du selv, hvem der skal have adgang til din virksomhed, hvor og hvornår.

Kontakt os

Få en lettere hverdag med elektronisk adgangssikring

Når du vælger at erstatte nøglerne i din virksomhed med et elektronisk adgangssystem, får du meget lettere ved at administrere dine medarbejderes adgang til virksomheden. 

Vores adgangssystemer er lette at betjene så det er let for dig at udstede, åbne og lukke adgangskort. Det gør processen enkel når I ansætter nye medarbejdere, eller når en medarbejder skal have ændret sine adgangsrettigheder.

Vi tilbyder:

  • Installation af adgangssikringen
  • Hjælp til overholdelse af interne og eksterne krav - f.eks. fra din forsikringsselskab
  • Brugerkursus til dig og dine medarbejdere
  • Løbende service med mere end 450 professionelle montører klar til at rykke ud døgnet rundt

5 fordele ved elektronisk adgangskontrol

1. Smid nøglen væk
Erstat den traditionelle lås med adgangssikring. I stedet for nøgler giver du dine medarbejdere og gæster et adgangskort/brik eventuelt kombineret med en pinkode. Derefter kan du elektronisk styre, hvem der har adgang hvor og hvornår. Hver enkelt dør kan have sine egne adgangsregler, som du nemt kan administrere via en pc/tablet/smartphone. Det er nemmere og mere omkostningseffektivt end nøgler, fordi du hurtigt kan annullere kort eller lave nye uden at skulle skifte låse.

2. Tryghed i dagtimerne
Med adgangssikring er det kun indbudte gæster, der får adgang til jeres lokaler. Når jeres medarbejdere ved, at uvedkommende ikke har adgang, kan de føle sig trygge og f.eks. lade personlige ejendele ligge frit fremme. Samtidig kan du nemt begrænse adgangen til udvalgte lokaler som lager, serverrum eller udviklingsafdelinger.

3. Fleksible arbejdstider
Giv dine medarbejdere tryghed også uden for normal arbejdstid. I en moderne virksomhedskultur skal der være plads til fleksible arbejdstider.
Med et effektiv adgangskontrolsystem behøver medarbejderne ikke være nervøse for at arbejde uden for normal arbejdstid. Med adgangssikring kan de føle sig sikre på, at ingen uvelkomne gæster har uhindret adgang til bygningen. Sådan kan adgangssikringen bidrage til en mere fleksibel arbejdskultur, hvor ingen behøver være utrygge ved at arbejde sent eller i weekenden.

4. Nem områdestyring
Udover at styre, hvem der kan færdes i virksomheden og hvornår, gør et adgangskontrolsystem det også muligt at opsætte områdestyring og giver dig et overblik over, hvem der har adgang til de forskellige steder, og hvornår de har været der.

5. Enkel udskiftning
Undgå problemer og omkostninger med inddragelse af nøgler eller udskiftning af låse, når en medarbejder holder op, eller vigtige nøgler forsvinder. Med adgangssikring kan du nemt spærre et adgangskort eller en kode, ligesom du nemt kan udstede nye.

Få et tilbud

Hvad koster elektronisk adgangskontrol?

Prisen på et adgangskontrolsystem afhænger af hvilken løsning du ønsker - og der findes i dag systemer i alle prisklasser. Tidligere var elektronisk adgangskontrol ofte forbeholdt større virksomheder - da systemerne ofte var både dyre og komplekse. I dag findes der elektronisk adgangskontrol til alle behov.

Vi er leverandører af systemer som: Salto, Symmetry, UniLock, Nedap, Lenel, SPC osv. og kan hjælpe dig med at finde en løsning til lige netop Jeres behov.

Case: Aalborg Universitet

Med 4500 kortlæsere fordelt over 55 universitetsbygninger har Aalborg Universitet G4S’s største adgangskontrolsystem i Europa.

 ”G4S har været vores mangeårige partner hvad angår sikring, og på Aalborg Universitet ser vi G4S som en utroligt professionel partner med omfattende viden inden for sikkerhed"


- Jens Gregersen, teknisk forvaltning på Aalborg Universitet
 

Læs casen

Vi er bl.a. leverandør af:

Symmetry fra Amag
UniLock fra UniTek
ATS serien fra UTC
Nox fra NoxSystems
Nedap fra Nedap Security
Lenel fra UTC 
SPC fra Vanderbilt
Aperio fra Assa Abloy
Salto fra Salto Systems

Vil du vide mere om elektronisk adgangskontrol?

Vi tilbyder alle former for adgangssikring. I samråd med dig afdækker vi din virksomheds behov og ricisi og hjælper dig med at trække det rigtige valg.

Ring til os på: 70 27 73 62

Kontakt os

Få et intelligent setup

Du kan kombinere elektronisk adgangskontrol med jeres tyverialarm. Så kan jeres medarbejdere bl.a. bruge kortet til hurtigt og enkelt at slå tyverialarmen til og fra. Samme kort kan også blive brugt som f.eks. kantinekort, sign-on på pc, kopieringskort og meget andet.

Se vores produkter her

 

Professionel installation og service

Din sikkerhedsløsning bliver professionelt installeret i henhold til gældende standarder og forsikringskrav.

Fri adgang til ekspertviden

Du får du adgang til Danmarks største netværk af ISO-certificerede sikringsspecialister.

Du kan spare tid og penge

Vi er totalleverandør, så du kan få et bedre og mere omkostningseffektivt sikkerhedssetup ved at samle dine løsninger hos os.

Danskernes fortrukne sikkerhedsvirksomhed